Splošni pogoji poslovanja
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE
https://www.harvestteam.si
1. SPLOŠNO
Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z veljavno slovensko zakonodajo in Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). V splošnih pogojih poslovanja spletne trgovine in rezervacijske platforme www.harvestteam.si (v nadaljevanju: spletna trgovina) so določeni pogoji nakupa in prodaje izdelkov v spletni trgovini, ki jo upravlja podjetje Harvest Team d.o.o., Dunajska cesta 190, 1000 Ljubljana, matična številka: 8848157000, davčna številka: 65849973.
V spletni trgovini lahko kupec kupi voucher izbranih zavarovalnic in rezervira prost termin pri svetovalcu za izbiro primernega zavarovanja. Splošni pogoji so javno objavljeni na vidnem mestu na spletni strani in so stalno dostopni na vseh straneh spletne trgovine in rezervacijske platforme. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa oz. oddaje naročila. Ponudnik si pridržuje pravico, da kadar koli in brez predhodnega obvestila spremeni splošne pogoje v spletni trgovini in rezervacijski platformi. Spremembe začnejo veljati z dnem njihove objave. Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče.
2. DOSTOPNOST INFORMACIJ
Spletna trgovina in rezervacijska platforma se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovila naslednje informacije:
Podatke o podjetju (ime, sedež in matična št. podjetja)
Kontaktne podatke za hitrejšo komunikacijo (telefon, e-pošta)
Bistvene lastnosti storitev v ponudbi
Dostopnost storitev
Cene ki morajo biti jasno določene, prikazano mora biti ali že vsebujejo DDV in stroške prevoza in druge dajatve
Način plačila
Časovno veljavnost ponudbe
Rok v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43. členom ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 42. Členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen) Pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
Grafična vsebina spletne strani (simbolične fotografije in ikone) so pridobljene pri ponudnikih: https://www.pexels.com/, https://pixabay.com/ ter https://www.flaticon.com/.
3. NAROČILO STORITVE ALI REZERVACIJA
V spletni trgovini je mogoče naročiti storitve 24 ur na dan 7 dni v tednu. Storitev se opravlja na območju Republike Slovenije. Naročilo lahko izvede fizična ali pravna oseba. Če nakup opravi pravna oseba, je potrebno izpolniti dodatna podatkovna polja za identifikacijo pravne osebe in odgovorne osebe pravne osebe. Naročilo postane veljavno in nepreklicno, ko ga kupec odda (pritisne v košarici gumb „zaključi nakup“), takoj zatem pa prejme elektronsko obvestilo ponudnika o uspešni oddaji naročila. Ko je skupni znesek naročila nakazan na tekoči račun ponudnika, je naročilo plačano. Za plačilo naročila po predračunu ima kupec na voljo 7 dni, če v tem času naročila ne plača, lahko ponudnik naročilo/pogodbo prekliče. Če naročila ni mogoče izvesti zaradi drugih razlogov, bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti. V primeru napake lahko kupec naročilo v času do prejema elektronskega obvestila o potrditvi in odpremi naročila prekliče brez dodatnih stroškov. Z izvedbo naročila kupec potrjuje, da je bil seznanjen s splošnimi pogoji in da je bil nanje izrecno opozorjen. Za nakup v spletni trgovini se ni potrebno registrirati. Podatki se hranijo v bazi kupcev in kupec lahko zahteva dostop do svojih osebnih podatkov. V vsakem primeru pa lahko uporabnik zahteva pogodbo o nakupu prek elektronske pošte: podpora@harvestteam.si.
4. CENE
Vse cene so v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), ne zajemajo pa stroškov dostave oziroma poštnine. Pri nakupu veljajo cene in popusti v trenutku oddaje naročila. Roki veljavnosti akcijskih cen so navedeni v spletni trgovini. Akcijske cene oz. posebni popusti, veljavni ob nakupu, se ob oddaji naročila samodejno upoštevajo in jih ni treba posebej uveljavljati. Če se akcijska cena ali popust zaradi kakršnega koli razloga ob končnem obračunu v sistemu ne upošteva, mora uporabnik ponudnika o tem predhodno obvestiti in zahtevati popravek obračuna ali odpravo napake v ceni. Če kupec poravna znesek, ki je bil končno obračunan brez določenega popusta ali akcijske cene, se šteje, da je sprejel ceno iz končnega obračuna in pri ponudniku ne uveljavlja naknadnega ugovora. Ponudnik se lahko kljub temu, glede na posamezne okoliščine, po lastni presoji odloči, da kupcu povrne razliko v ceni ali mu izda dobropis za prihodnje nakupe v spletni trgovini. Pridružujemo si pravico do dnevnih sprememb cen izdelkov v spletni trgovini brez predhodnega obvestila.
5. MOŽNOSTI PLAČILA in IZDAJA RAČUNA
V spletni trgovini je na voljo več načinov plačila:
1. Plačilo po predračunu. Kupec odda naročilo in v potrditveni e-pošti prejme podatke za nakazilo zneska naročila.
2. Plačilo s kartico. Kupec ob zaključku nakupa preko spletne banke/obrazca plača naročilo.
7. GARANCIJA
Za kvalitetno opravjeno storitev zagotavljamo garancijo.
8. IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Skladno z zakonskimi normativi Harvest Team d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Platforma za reševanje potrošniških sporov: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.show
9. ODSTOP OD POGODBE
Odstop potrošnika od pogodbe Odstop potrošnika od pogodbe Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo storitev za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, podjetju sporočiti (obrazec na spletni strani), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu nakupa. Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah:
• blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
• o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
• o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.
Obrazec za odstop od pogodbe: https://www.harvestteam.si/odstop-od-pogodbe
Harvest Team d.o.o.,
Petra Knap, direktorica